Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Master Thesis

Ostatnie trzy miesiące byłam nieobecna. Powodem tego była praca magisterska i szukanie pracy. Obydwie rzecze szczęśliwie dobiegły końca, więc już wkrótce wracam do prowadzenia bloga. W piątek oddaje pracę, potem w czerwcu obrona i nowa praca.

Master Thesis


W planach mam kilka postów dotyczących poszukiwania pracy w Niemczech. Znajdzie się tu na pewno wzór listu motywacyjnego (Motivationsbeschreibung) oraz porady dotyczące rozmów kwalifikacyjnych (Bewerbungsgespräch). Opiszę też tutaj jak wygląda pisanie pracy magisterskiej tutaj oraz jej obronę. W kolejce też czeka kilka postów podróżniczych m.in. wypad do Kolonii czy też spacer do Bramy Pravčickiej w Czechach.



Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz